Drömmar

Hejsan!
Jag har redan börjat planera vad jag vill göra med mitt liv, är det bra?
Jag menar, jag vill skitgärna komma in på ett gymnasie i kristianstad och sen efter det så jobba ett år i lund som undersköterska, upp till Åre/Östersund och gå en kurs till att bli skidlärare, jobba som undersköterska samtidigt, sen när jag är klar med skidutbildningen så utbilda sig till sjuksköterska och sen när amn är klar så till sån skoterambulans elr vad det heter, så när det är sesong för det så vill jag hämta folk i backen xD
Sen så plugga till Ambulanssjuksköterska!! :D Har jag för stora drömmar?

Kommentarer
Postat av: Tess

Snygg bloggen har blivit! Hur gjorde du? O.o

Wow, mina framtidsplaner är suddiga och flummiga :)

2012-01-02 @ 19:36:03
URL: http://tassi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0