Känns ju jättelönt..

Asså det känns ju jätte lönt att berätta för någon att man gillar den för de kommer aldrig blir ett "vi" dom 5 senaste jag har sagt att jag gillar någon har de inte alls gått särskillt bra. De är väl meningen att man ska vara singel. Att man är gjord för att vara de..? Helt sjukt! Bara för att man vill ha någon att mysa med eller alltid finnas där för den personen man gillar, så får man inte de. Är sjukt trött på kärleken nu asså om jag ska vara helt ärlig, den kan fan gå och dra. Jag har bra vänner och dom ställer upp för mig. De har jag sett dom äkta iaf.. En var inte de.. han släppte mig när jag behövde honom som mest!

Nu ska ni få lyssna på en låt som jag själv tycker är jättebra och som jag har som favoritlåtar.



Sprid låten.. för den har en mening!

Ha de bra!

Sandra Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0