GLAD!!

Hej!
Asså, jag har kommit på en sak...?
Jag är 14 år och 364½ dag gammal just nu, i detta ögonblick! De innebär att jag fyller 15 imorgon!!
Jag är jätteglad, ingen kan kalla mig fjortis längre! Hehe.. ;) ägda alla ni små som läser min blogg ;*
(inget illa menat....) Men...
Vill ni läsa min önskelista ? :D

1. Fred på jorden.
2. Att jag ska få fler syskon!
3. Flytta till florida!

Bra va ? :D
Men nej, detta är min riktiga önskelista ;) 

- Nagelack
- Hårfön
- Hörlurar till iphone
- Armband (finns på guldfynd) med berlock
- Moppe
- Moppe hjälm
- Nikon D7000s
- Klocka (finare, stort ur, svart elr vit rem)
- Plånbok (finare, stor) Vit eller svart
- PENGAR I STORA LASS!!!!!!
- Presentkort på H&M, gina eller ring affärn, stadium, bikbok, eller hela nova!!
- Present kort på Tokey (den vid stationen?)
- Perfymen CK one summer
- Iphone skal, rosa eller något annan coolt
- Serien melrose place, 2an och uppåt, blue mountain state serie 1.

Bra va ? :D
Hoppas jag får allt(vilket jag inte kommer till att få)

De skickade jag till mamma som satt i rummet brevid och skrev med mig på facebook. O då svarade hon såhär..

Mamma: Och var önskar du dig aldra mest av oss???
Jag: Öhhm... Moppe elr kamera ;)
Mamma: What??
Jag: JEPP, KOM OM DU INTE FATTAR?!

Sen dissade hon mig :(

Jag är även jätte glad idag (som jag är alla andra dagar om året) för igår var vi på laserdome på skuff :D Övernajs! Jag vann.... INTE :/  Men klådde dom flesta iaf ;) (AGGE....?)
Och ni vet den LASERRUMMET DÄR MAN SKA GÅ IGENOM LASERAR? Där fick jag 25 secunder ;) Kän på den tutiklem ;)

Jag vill även säga grattis till min JOANNA som oxå fyller 15 imon (obstavera att jag är 5 timmar äldre än henne... mycket onödig fakta)
Vi är även 2 stjärntecken som fyller år den 23 sep!
(ännu mer onädigfakta!!)

Men ska försöka avsluta nu med att jag är mätt av all mat jag har ätit idag;)
(ONÖDIG FAKTA!)



Sandra Lilja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0