Dålig på att uppdatera asså..

Hej!
Asså jag måste på säga de IGEN... JAG ÄR SUPERDÅLIG på att uppdatera :(
Visst jag sitter vid datan ganska mycket varje dag (2 timmar elr mer) Men ändå :(
Vet inte varför de blir så. Men från och med nu så ska jag skriva oftare i min blogg..
Minst ett inlägg varje dag :D

Men idag så har de inte hänt så mycket förutom att jag vaknade 20 min innan skolan började, så man for upp och klädde på sig och fixa sig o käka frukost, och jag han precis, tänk, jag han på 20 min! Record asså! Hehe..
Sen har man gått enligt sina lektioner idag. Sjukt tur att jag satt och skrev in HK frågorna igår för hade värsta att min HK lärare skulle kolla om jag hade gjort dom. Pinsamt värre om jag inte hade gjort dom då ju. Är ny i gruppen så..
Sen hade vi håltimme efter de så då stack jag och Joanna hem till mig och kollade film (a) Marmaducke :D Fett bra film asså! Sen de gamla vanliga bara, tråkigt då alltså :) Hatar torsdagar och fredagar för då har vi idrott.

Men ni om typ 20 min ska jag på gitarr lektion :$ Jag är typ äldst (king)
Men asså jag kommer sen, asså jag har ju facebook och msn.. och mobil faktiskt :$

MEN PÅ ONSDAG SÅ BLIR DE LASERDOME MED SKUFF!! :D
LÄNGTAR!!



Sandra Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0