15 år nu!

Hej alla bloggläsare :)

Jag fyllde 15 den 23/9 (fredags). Riktigt najs :D
Vaknade 20 i 7 av att mamma och pappa och brossan sjöng och kom med presenter och blommor. Fick rosa roser och ett jättefint armband och halsband och smink och perfym av dom :D Riktgt härligt :)
Sen fick jag även ett kort av dom där det stod:



där står (för er som inte kan läsa) : Grattis Sandra önskar Mamma, pappa, Tintin & Lukas.
Nu när du fyllt moppe så tänkte i att du också skulle få en sån....(moppe alltså)
Kanske inte den som är på bilden...
Dock får du den tidigast 14 dagar efter att u fått ditt AM körkort..
Så... Plugga på...
Du får också privatlektioner på gitarr, tisdagar kl 18.20 med start nästa vecka!
Grattis!

Min mamma gillar pungter :)

Fick Jättemånga andra fina presenter från släkt och vänner :D

På Lördagen efter så skulle jag riktigt tidigt till församlingsgården för att träffa mina konfirmander. (Skidresegruppen) Ett ritkigt härligt gäng alltså:D De är som om att konfirmera sig igen :)

Men just nu väntar jag på mat och sen kommer mina gamla grannar från södra sandby till oss och hälsar på :) Riktigt najs :)

Veckans låt kommer även nu! (i nästa inlägg)

Sandra Lilja :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0