Tisdag.. 2 much 2 do...

Hej!1

Idag så vaknade jag en timme innan jag skulle vakna.. alltså två timmar innan skolan.. de vill säga 6.55.
Skulle till vårdcentralen de var därför :)
Dom torterade mig :( fick ingen bedövning o dom stack i armväcket. Använd fantasin.

Sen så efter de har jag försökt att ringa HELA morgonen till trafikvärket som svarar efter 16 missade samtal.. (av mig)
Så nu har jag ÄLNTLIGEN FÅTT EN TID... Men så mycket annat som klyddade innan :/

Nu så har jag tatt mig hem, joanna som har kommit in i socker och chokladperioden ville göra kladdekaka.
Vi gjorde kladdekaka och åt av den.

Jag gjorde även mellis till mig själv som blev mûsli till mig själv med mjölk och valnötter. Ni vet sånna som liknar hjärnor :O



Samtidigt som jag käkar så bläddrar jag i en typ tidning om en gymnasieskolan i malmö.. när jag har läst klart den så vänder jag på den och upptäckter det hära :



öhm.. de borde stå sandra ist för carina...

min mormor bor tyvärr inte med oss :)

Men de verkar vara en intressant skola, blir nog mitt andra val :)



Men asså detta är mitt första val :D



Där vill jag gå, den linjen 2. (tryck på bilden för att komma till hemsidan..^^)

Ha de bra kyss haj :D <3



Kommentarer
Postat av: Tess

Hahah, det stod samma på mitt brev. Blev ganska förvirrad O_o

2011-10-21 @ 16:31:40
URL: http://tassi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0