Shopping med mormor!

Hej!
Idag så hade vi praktikanter en uppvisning på räddningstjänsten om vad vi har lärt oss. Vi spelade först upp en lägenhetsbrand där vi skulle hitta en person och släcka elden. Sedan ett trafikolycka, där vi skulle klippa av taket och ta ut kenneth. Skojigt skojigt. Sedan så blev det krov grillning och saft! Sen hade Rasmus(min handledare)'s lilla syster bakat en tårta till oss :) Gulligt :)



Sedan åkte jag in till stan får att träffa mormor och Emelie (min kusin) när vi stack och fikade lite. Varm oboy och macka o bulle. Gott asså :D

Sedan så skulle vi leta efter en persent till mig (jag fick av min mormor att vi skulle ta en shopping tur tsm) så då hittade jag en jättefin klocka ;)



Och sen hittade jag en vår/höst jacka på H&M :)



Och sen några T-shirtar :D Sånt som är bra att ha :)



Sen när jag kom hem så på sängen låg detta..
Precis de jag behöver!



Cykel-lampa fram och bak :D
Tack så mycket pappa :D

Men ha de så gött och chilla lungt ikväll ;)

Sandra Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0