Praktik :D

Hej!
Som vissa av er vet så är jag på praktik för tillfället, ska vara där tills fredag :)
Roligt roligt.

Men första dagen kom jag förtidigt, typ 50 min förtidigt, jag hade missat att vi började 9 och jag var där 10 över 8, så typiskt mig asså ;(
Men jag tänkte att jag skulle ta en sväng inom pappas jobb för att se om han var där, men de var han självklart inte :P Ute på jobb som vanligt.. men sen träffad jag Jessica som också skulle vara där. Sen blev vi insläppta av en av brandmännen där.
Min handledare heter Rasmus och jag skojar INTE, han är SNYGG! Hehe..
Men jag och Jessica blev körda till citygross för att köpa frukost till hel gänget som skulle praktisera med.
När vi kom till citygross kollade ALLA! 
 
Men sånt får man ju ta ;)

När vi kom tillbaka så hade redan dem från Lomma kommit, en kille och två tjejer, de vill säga att vi var 5 stycken :)
Sen så körde vi igång, vi fick lära oss om olika Nivåer och vad som olika insatser bestod av.
Sen fick vi prova kläder, fett kul faktiskt. Man var ganska söt i dom :) Förstora kläder och skor och allt men men :) Sen så fick vi sticka o käka på Central :( Asså jag som trodde jag skulle få slippa skolan i 2 veckor men nä, nu ska man käka där :(
Aja, de är bara käka som tur är.  Sen när vi kom tillbaka så skulle vi få testa rökdykar masker med luft och allt. Vi skulle  springa och krypa och sånt. SÄGER BARA, SKAFFA KNÄSKYDD i dräckterna! Hehe, jag kröp rakt in i en soptunna XD och dom fick de på foto XD.
Sen fick vi sluta :) Men imon så ska vi göra något fystest vet jag bara, men vi får se :D

Riktigt roligt har de vatt iaf :D



Brandman nästa ? ;)

Ha de gött!
Sandra Lilja!

Kommentarer
Postat av: Anonym

...Jag måste se det fotot <3

2011-10-25 @ 07:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0