Gud!!

Hej!
Asså jag är kristen. Den saken är klar.

Men asså alla går runt och frågar, "tror du på gud?", "vad tror du gud är för något?"

Ja, vem tror jag att gud är?
Jag tror inte att gud är en en gammal gubbe med vitt skägg som sitter uppe i himmelen på ett moln och tittar ner på oss, bestämmer vad som ska hända osv.
Utan jag tror att gud finns inom oss. Jag tror heller inte att om man ber till gud och bara "Snälla gud gör så jag blir rik!". De tror jag inte att gud gör, jag tror att han hjälper till och ger mig en möjlighet till det. Inte så bara "Här har du 5 miljorner Sandra, hoppas du blev nöjd?!" Utan lägger min väg till att blir rik. Jag tror han  hjälper till och välja vilken väg jag ska gå men hinderna måste jag klara av själv. Hur jag ska må vissa dagar, superglad, deppig, kär, ledsen..

Så nu har ni lite och spåna på och framför allt, ni behöver inte fråga mer för nu har ni fått ert svar!



Sandra Lilja <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0