Duktigt idag

Hej!
Idag känner jag för att jag har faktiskt varit skit duktigt. Jag har städat hela köket och mitt egna rum + tömt och fyllt diskmaskinen. Erkän, ni är stolt över mig ?

Mitt rum behövdes..

Imorgon ska jag gå upp en timme innan jag egentligen ska gå upp för att jag ska lämna blodprov på morgonen :(  och så måste jag ringa till trafikverket som är helt konstiga.. :( Lid med mig.. :(

På onsdag blir de kolla på gymnasie i kristianstad med lilla Älin :D och sen s skuff :d  Längtar :D
Torsdag, jobb som vanligt :)

Fredag, tjoföljt... skojjigt skojjigt :D

Sen vet jag inte..
Bara de att  jag har en hemlighet på hjärtat som gör mig varm och glad.. :D

Ha de bra, kyss hej <3



Sandra Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0