One tree hill

Hejsan!

De kanske inte är någon nyhet för er med jag har börjat att kolla på One tree hill (OTH) och jag älskar serien.. har sett till seasong 3, ska få låna 4an av Sofia :) Kan säga att jag är kär i Jake i filmen.. men jag är äen galet kär i en annan person som jag vill vara med... under en lång period.. och den har just börjat :) Men jag gillar de Jake gör i filmen.. han vill vara säker på att payton ska vara säker, säker på att hon älskar honom för han älskar henne... :') Guud vad gulligt.. önskar att någon annan också gjorde så.. fast de vet jag ju redan :D

Annars är de bra med mig.. Jag är förtyld och har huvudvärk.. som jag har fått utav Felix ;) Allt för dig gubben ;)
Nu ska jag snart palla mig iväg för att spela gitarr, hoppas de går bra ;)
Men just nu sitter jag och spånar på vad jag ska önska mig i julklapp..

- Synth
- Ljus
- fotoramar
- Fotokurs
- Iphone skal
- Göra vid mitt rum där nere
- One piece

De är de som jag kommer på inget mer :(










Sandra Lilja <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0