00:20

Hejsan!

Just nu när jag skriver detta är kl ca 00:20

Jag har inte gjort något vettigt idag.. typ tränat i två timmar bara men... De är u något vettigt :D
Men iaf, jag har vatt på Film/lan natt/marathon?? De var kul... till en början, sen när jag blir trött så blir jag först jätte speedad och sen typ gnällig/mysig.. om man vill ha tyst på mig då så ska man stå och krama mig en stund. Då blir jag tyst :) Nu vet ni de.. asså vad ni ska göra om ni vill ha tyst på mig när jag är gnällig elr så trött att jag är mystrött :) Men jag pendlade väldigt mycket mellan lan rummet och filmrummet. Men kom fram till att lan rummet var bäst för där var ingen som störde mig på något sätt så.. men i filmrummet fanns sköna madrasser, men dom petade och spelade en rosa helikopter i örat på mig...

Taskigt va ??

Just nu sitter jag och chattar med Felix, elr ix elr fenix, som han kallas för mig x) Han är ball..
Roligt ibland.. sällan dryg. Allmänt snäl.. elr riktigt snäll :) Lite konstig iblland men de får man leva med XD.

Jag har även hittat en as bra låt.. som är överskön att lyssna på kvällen elr när man har en stund för sig själv när man bara vill chilla och bara lyssna på något.

Pink - Dear MR President tryck här

Men nu ska jag sova.. Tänka speciellt mycket på en person, nämligen M <3.

Godnatt alla som är vakna nu :)



Sandra Lilja <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0