Spa för hund!

Hejhej!
Idag så har jag varit och tränat, elr rättare sagt, jag tvingade mig till det. Vaknade halv 12 och tänkte nä n u får jag palla mig till gymmet en stund iaf. Jag packade mina saker och käkade frukost, cyklade till gymmet och började med uppvärmningen när Esma kom, vilket var väldigt skojigt för har inte sett henne på lääänge. Sen efter 20 mins uppvärmning på denhära som jag kallar för "Moonwalk", vet egentligen inte vad den heter men det är som att gå på månen iaf. x)


Sen blev det vädligt mycket bisceps och trisceps, rygg och mage + bröst faktiskt.. Duktigt av mig va ? :D
Sen så när man hade duschat så täffade man på Josefine på vägen som var på väg mot uppvärmningen, men det blev att vi stod och snackade lite :)
Sedan cyklade jag hem och mötte mamma som var ute med Lukas på vägen som blev så glad över att se mig så han kissade på sig... (pinsamt Lukas..)
Sen så hem och fika lite, sen fick Lukas lite SPA, nagelklippning och filning samt borstning av hela kroppen med massageborsten, hur härligt är det inte och vara hund? Kolla så avslappnat man kan få ligga.



Snart kommer Mormor och ska kolla på när Tintin spelar fotboll men jag tror att jag INTE följer med för et regnar ute...
Men senare ska jag och lilla Elinpelin på bio och se Baksmällan del 2 som sofie(buu) sa var bra, så det får man ju hoppas på... :))

Men ni får ha det bäst en sådan här regning dag.. :)



Sandra Lilja <3

Kommentarer
Postat av: Tess

Moonwalk <3

2011-06-17 @ 17:29:59
URL: http://tassi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0