Fotodag med Tess

Hej!
Jag har ju som sagt sovit över hos Tess och och igår så satt vi vid datan och kollade tv hela dagen.. (typ).
Mycket intressant..?
Men idag har vi varit lite mer ute o det fina vädret, (host) de vill säga att det regnade en stund?
Men iallafall, vi gick såklart inte ut när det regnade utan sen när det hade slutat. Vi hade tre kameror med oss av en konstig andledning? Den ena var vi tvungen iallafall att ta slut på korten för den skulle säljas, och sen hade vi min kamera och Tess kamera. Det blev väldigt fina bilder om jag får säga min mening. :)

Kan ladda upp några om ni vill det kanske ?
Tolkar det som ett JA?



Man måst ju inte alltid vara finast.. (;

Ha det bäst

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0