Chilledill dag idag!

Haj alla bloggläsare, idag är det... onsdag?
Jag låg och drog mig till ca 12.. ?
Sen gick jag ut med Lukas och sen drog jag till gymmet och tränade, duschade och bastade efteråt såklart. :D
HÄRLIGT!?

Sen så när jag kom hem så tränade jag faktiskt Lukas, och nu kan han, "vinka" och "puss"... Bra va :D?
Sen så har jag oxå varit duktigt och gjort maten idag... För pappa låg och sov x)
och sen så när mamma kom hem så tränade vi bågskytte i trädgården och de gick ganska bra, bilder kommer ;)

Sen efter de så drog jag till Tess och nu ska jag sova hos henne :D



Jag och Lukas, visst är vi söta :D



Ojoj, någon som e pricksäker :D



Hehe... närbild, snacka om fokuserad...

Ha en bra natt, i natt kommer även ut en ny "veckans låt" :D

Kram Sandra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0