Bara för att jag har varit sjukt duktigt idag....

Hej alla som läser min blogg :)

Jag har någonting jag vill säga...
(TYSTNADEN SOM UPPSTÅR NÄR SANDRA VILL SÄGA NÅGOT..)

Jag har faktiskt varit ganska duktig för jag ställde klockan på 11 för att gå upp och käka frukost och packa min träningsväska och dra till gymmet o gymma någon timme kanske :) När jag väl hade packat allt... (trodde jag) kom jag på att mitt gymkort hade min mamma i sin väska som är på hennes jobb, och hennes jobb ligger 100000 mil ifrån här så jag ringde till henne för att se om verkligen hon hade det där. Det hade hon självklart ju, men hon sa de att om jag stack dit så kunde jag bara snacka med micke så kanske de gick.. Så jag tog cykelen och pallade ner mig till gymmet och när jag väl var framme så frågade jag en tjej som stod o städade i trappen, och fattade inte ett ända ord av jag jag så, men som tur var micke där som vet att jag är där väligt ofta och tränar så han släppte in mig. DET gjorde en bit av mig dag :)
Sen på gymmet blev det inte lite fjutt hit och dit, det var STENHÅRD träning, snacka om vad trött man var efteråt. Som tur fick man duscha och BASTA lite efteråt, härligt härligt. Sen när man kom hem fick min lunch bli en smoothe som ser ut hära :D



Vill ni kanske ha receptet ? kolla nästa inlägg ;)

Efter man fick ta det lite lungt med den SUPERDUPERMEGAGODA smoothen så började jag damusga och troka golvet i köket o i bägge hallarna samt på toaletten.. Super röj i köket och i hallen så nu kommer min snälla mamma bli superglad :) och jag har även fyllt tvättmaskiner och tömt några (;
Visst är jag duktigt?

Men just nu så sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem och Tess ska komma, tess ska ju sova över här.. SKOJJSKOJJ :)

Men ha en superduper mysig kväll för det ska jag och Tess ha :)

Kram :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0