20/6

Hejhej!
Idag har jag varit jätte duktigt måste jag få säga, jag gikc upp klockan lite över 10 och käkade frukost med mammi och brossan, sen ringde pappa och sa att de var massage idag kl 11 på hans jobb, så jag och mamma snabbade oss dit för massage då. Det var riktigt härligt måste jag få säga, det var inte skönt när han masserade men sen efter åt så kände man sig som en ny människa, riktigt härligt. Sedan stack vi till gymmet och tränade lite. Har sjukt mycket träningsvärk i armar och rygg.
Sedan har vi rensat och slängt nere i källaren och gjort fint :D Två gånger till tippen men jaja ;)
Sedan så körde vi till nova för nya gympaskor till mig, för de andra var utslitna och söndriga. Med andra ord, jag ick BLÅSER av dem. Vi höll på i 45 minuter och letade skor och gjorde olika tester på var man skulle ha för skor och sen fick man testa olika skor. Vilket jag har väldigt svårt för.. nämligen gympa skor.
Men efter många olika tester så fick vi fram världen härligaste skor.. nämligen dessa...



Över sköna asså :)

Men nu ska man ut och träffa lilla Elin som väntar på mig, hihi (a)

Ha en bra kväll alla :) KYSS HEJ, leverpastej x)

Sandra Lilja <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0