LINGVALLEN!!

Hejsan :)

I fredags åkte jag till lingvallen på kurs (baskursen) för att bli en ännu bättre tränare :)
Idag är de ju söndag och kursen slutar idag, men... de bletyder inte att jag ska åka hem, utan jag ska gå trampett steg 1 imorgon, vilket ska bli intressant, hoppas det är väldigt mycket praktisska monent istället för teoretiska. Man blir så seg i huvudet av teoretiska ämnen :O Det är helt galet. Vill bara säga att vi här i skälderviken på lingvallen har STRÅLADE SOL och 26 grader!!!!1

Just nu ligger och och snackar o tar de lungt med 3 tjejer från Kävlinge som också är här på kurs, de är vi i hela huset, härligt va? ;)

Men nu ska jag göra något annat som ni inte får lov att veta.. hehe :D

Ha de bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0