Tanke

Varje gång jag ser den 4 september tänker jag på dig.
Varje tanke på den 4 september när du gick bort, gör så fruktansvert ont.
Varje gång jag tänker på att du finns inte kvar på denna jord gör mig ledsen
Du försvann så fort.
Hann knappt säga hejdå till dig och säga ha det så bra i himmelen finaste! Hälsa alla dina katter och vänner, din pappa och ännu fler människor som förtjänar att vara i himmelen.
Jag hann inte ens krama dig och pussa dig på kinden innan du dog, inte ens samma dag.
Vill skruva tillbaka tiden och hoppas på att någon annan fick den sjukdommen men inte du.
Att den sjukdommen försvann istället för dig.
Jag kan bara säga just nu, Jag saknar dig så enormt mycket. Det känns fortfarande som den tiden när det tog  tid innan vi träffades, men innerst inne vet jag att jag aldrig kommer att få träffa dig mer. Det gör ont!

Kommentarer
Postat av: Tess

<3

2011-12-20 @ 18:53:00
URL: http://tassi.blogg.se/
Postat av: Tess

<3

2011-12-20 @ 18:53:10
URL: http://tassi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0