Önskelista

Hej!!
Nu har jag suttit länge och skrivit på min önskelista till TOMTEN! Skojar inte.. det tog långtid.. (20 min)
Vill ni se den ? ;) klart ni vill :D


Sandras Önskelista till tomten


Hej Kära Tomten. Jag vet att du finns och detta här är vad jag önskar mig! :D

One Peace
Synth
Tramppedal till synth
Göra vid mitt rum där nere
Ljus + behållare
Iphone skal
Gitarrställ
Gitarr som man kan koppla in i en högtalare
Ny båge(rosa)
Nya fjärdrar (rosa) + nockar
Fotokurs
Systemkamera Nikon D3100s
Små svarta ramar från ikea (10x15) ca 10 st
Termosmugg
Bodylotion (som mamma fick från mari)
Skidresa till österike :D
Photoshop
Kläder
Stiftpenna (o,5 eller 0,7)
Ikea ljus (mamma vet)
Qube- utan tvekan (spel)
Twiligth saga box (CDON)
Anna phil boxen (15 skivor, 349 kr, CDON)
Ipad
Iphone 4s vit ;)
Ny laddare till iphone
Bluetoothheadset
Flyga högt – katarina won bredov (CDON
Det är så logiskt alla fattar utom du (CDON, 39kr)
Tv kanalerna canal+ (SF, HITS, First, series)
Spotify premium i ett år.. eller 3 månader!

DET ÖNSKAR JAG MIG :D <3
Sandra Lilja <3


Kommentarer
Postat av: eemilijaa

jätte fin blogg ! :D

står din önskelista i ordning eller du har bara skrivit ihop det typ ? <3

2011-12-14 @ 16:56:15
URL: http://millesz.devote.se
Postat av: Sandra

Nej jag har bara skrivit ihop det :) <3

2011-12-14 @ 22:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0