Mini-julafton

Hejsan!
Idag gick jag upp VÄLDIT tidigt. Halv nio faktiskt. Klockan nio skulle jag vara i kyrkan för jag skulle ha konfirmander tillsammans med Agge, My, Louvisa, och Johanna... Ludde med för den delen men har är typ ALDRIG där :(
Det var riktigt skoj faktiskt, började med att vi gjorde en teater av Jesus liv. Jag var Jesus då. Sen var det Lunch och sen hade vi lite mys allihopa. Vissa bakade pepparkakor och andra höll på med en Julkrubba. Mysigt mysigt.
Sen så hem och fixa en Julklapp som jag själv har kommit på *stolt*, kan tyvärr inte säga vad det är för något för hon som ska få den läser min blogg. Men berättar sen när hon har fått den. Men eftersom mina kusiner ska till forida i jul och dom åker den 21 så hade vi lite mini Julafton idag. Åt massa julmat och drack glögg och julmust, det godaste som finns! Tomten kom, och självklart så kände Lukas igen rösten men inte tomten. Han ville nyfiket fram och hälsa men när tomten ställde sig upp så blev han rädd och sprang iväg. Så det där med tomten måste vi träna lite på. Jag kan säga att jag fick 6 månaders spotify premium av mina kära kusiner. Bra det! Kommer användas väl säger jag bara.
Sen så körde vi Julklapps spelet. Jag vann inget men jag ville ha filmerna "Efter bröllopet" och "Älskar dig för evigt" men det fick jag inte. Men min farmor där emot van det, så hon gav det till mig för hon vill inte ha det. Jag tackade och log tillbaka och så var filmerna MINA :D
Nu så väntar jag på att Felix ska svara.. och så lyssnar jag på musik och gör en HEMLIG grej..
(ett fint örhänge jag fick i julkalendern)
(De efterlängtade filmerna)
Sov gott!
Sandra Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0