Jag har ingen aning om..

Vad jag ska skriva.
Absolut ingenting... Har typ bara legat i sängen med mina mysiga pyjamas byxor och linne som jag fick från mormor i julklapp :D Kollat på film... Snart är HELA sesong 6 slut av one tree hill + så har jag sett hela boxen med twiligth, juno och hela sesong 1 av melrose place... Vad är detta? Dessutom har jag en inflamation i min tumme :( Och imon är det sista dagen på detta året, JAG HAR INGEN ANING om vad jag ska ha på mig :( Dessutom kommer min bästa kompis, TESS!!! :D Så de så :D
Ähs.. nu ska jag inte skriva mer...
här kommer en låt...

Kommentarer
Postat av: Nickiey ;3

Bästa låten som finns. SKUFF sjunger den Mycket bättre enligt mig ;)

2012-01-01 @ 23:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0