Filmen.. Se den!

Hejsan allihopa..
Har haft lite svårt för att uppdatera osv men nu i helgen har jag varit på läger :D Jättemysigt och superskoj.. Lugnt och skönt. Hittar ännu fler nära vänner osv :) Men när jag kom hem så träffade jag Elin, testspelning med lussebullar och saft :D över mysigt :) Som jag saknar det.. dom tiderna, måste göra det oftare :)

Men när jag kom hem nu så satt jag och surfade runt lite granna och hittade denna.. Den är super populär på facebook för tillfället. Jag  tycker att man ska se den.. det är nästan ett måste.

Det är respekt till killen, att han vågar visa sina känslor, visa hur han egentligen mår, och inte vill ha det, mår dåligt av det. Jag tycker han är stak som har gjort det och lagt upp det på youtube där alla kan se det. Han vill visa vart vårt samhälle håller på att ta vägen, åt helt fel håll.. Han vill att folk ska aggera och visa att de alla människor gör där ute är fel. Det är på väg i helt fel riktning.
Men jag gillar denna killen, han visa att han är ledsen, han gråter för att någon ska förstå honom.. jag förstår honom.. det är fan inte kul när alla hatar en och sviker en, bytar skola osv. Han skär sig för att han mår dålig, att han tror är det ät något fel på honom. Men så är det verkligen inte, det är inte fel på honom, det är fel på mobbarna som mobbar honom.



Har inte kunnat uppdatera sen i söndes.. sorry för det..)
Sandra Lilja <3

Kommentarer
Postat av: Matte

Allt han visar i den filmen är en lögn.. Så han är bara en jävla skitunge :P



http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=zt5gvl5s2q4

2011-12-11 @ 21:21:32
Postat av: Sandra

Asså jag tror inte det.. för att det var 4 månader sen han la upp den videon och då kan allt ha bllivit så pass mycket bättre. Eller så gjorde han det för att det blev ännu värre i skolan :P

2011-12-11 @ 22:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0