Gud....

Hej!

Asså jag måste säga de, DET VAR SKITLÄNGESEN JAG SKREV I MIN BLOGG.... O.o Tror jag dör ;O
De har hänt sååå sjukt mycket dessa dagarna så jag har inte hunnit skriva, jag har knappt suttit vid datorn och om jag skulle ha suttit vid datorn är de för att jag skulle/har spelat tetris ;O
Jag har blivit en tetris nörd tror jag....

Men men :D
Hade as kul igår iaf, först så på mogonen väckte mamma mig typ halv 8 och så skulle vi åka klockan 8 till Stockamöllan.. för att där skulle jag, mamma och Tintin skjuta Jakt DM ;D Hehe.. När vi kom dit så var jag såklart fortf trött, gick och gäspade hela tiden. Sen när vi kom till uppvärmnings skjutningen gick de ganska bra iaf, jag hade vaknat lite mer än ja.. innan :P

Och så kommer vi till där man ska dela in till patrull... Jag gick med 2 st som jag redan kände, Daniel (Danne THA MAN) och Niklas Källman(stavning) och en annan gubben som hette typ Morgan (Alfons kompis) ;)

Alla gick och var tysta i skogen medans jag och Danne Tha Man gick och snackade och hade trevligt xD
Vi fick höra sen av en annan kille som heter Niklas(nike nyfiken) som sa att han hade hört typ allt om vad vi hade snackat om i skogen xD Gulligt av honom :) 

Jag vann i min klass och jag fick ett pris, typ en varg, fast de liknade en hund och tävlingen hette Hjortjaken? Vart kommer vargen in där? Men men, sen körde vi hem vid 17 när tävlingen var slut och var hemma tjugo i sex och vi skulle vara i Lund klockan 18. Kan ju säga de att HELA vår familj skulle duscha, och klä på sig och sånt, för sen skulle vi till city gross och köpa ostar och dricka. Sen så var vi där klockan 19 ist 18 och vi hade en bra ursäkt men den tyckte inte en annan viss person som jag inte tänker nämna hans namn men han vet själv vad han heter är. Sen så är jag typ 40-50 kräftor och alla andra typ 10 st xD (Jag var frivillig och äta upp dom för ingen annan ville de) 

Men de var najs iaf. 
Jag vaknade lite sen idag iaf men de var skönt, elr inte... Jag vaknade med rinnande näsblod, inte lite näsblod utan ganska mycket.. Hade väl antagligen högt blodtryck :P men men de slutade ju sen iaf :) 

Nu ska jag käka lite sen fix och sen in till MALMÖFESTIVALEN med Lilla Elin och så ska vi se Daniel Adams-Ray och Veronica Maggio :D 

Ha de bra :D 










Sandra Lilja!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0