Fotodag med Tess

Hejsan!!

Igår till idag så sov jag över hoss Tess, jag lyckades övertala henne, jag kom till henne för den LATMASKEN orkade inte komma till mig XD Men vi har haft kul, som vi alltid annars brukar. Men så när jag hade hoppat av bussen till Tess så skulle jag gå in genom hennes port så drar jag i dörren och upptäcker att den är låst, och klockan är ju över 21 så då låses portarna, så Tess granne Thaifon(stavning) som frågade mig "Ska du in där?" Jag bara "Ja.." Thaifon bara " Men gå in med mig istället.."
Så jag hängde på honom och jag kom till Tess och hon blev ju överaskad över att jag hade kommit in..

Så de var gårdagen de ja... Elr ja vi var ute och fotograferad lite granna. Så ni får bara se EN bild..



Japp det är jag, Sandra Lilja, nitt namn, mitt liv mitt jag..

Men asså vi fotade också idag... blev sjukt fina bilder måste jag få säga :D



Den :D och...


Den... och


 
Denna och..



Den... ;) och..



Denna..

Underbara bilder va ?
Om ni undrar VEM fotografen är så är de Tess..!

Ha de bra nu för vi will maybe gå 2 MD (monkidonki) !!

Kyss hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0